ماجرای عجیب لئوناردو پادوانی؛ از مصدومیت در استقلال تا سهمیه شنای پارالمپیک هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است پادوانی قهرمان مسابقات شنای برزیل شد | ستاره سابق استقلال در پارالمپیک + عکس ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید
سرخط خبرها

گزینه‌های سرپرستی استقلال| نکونام کدام را تایید می‌کند؟

  • کد خبر: ۲۰۷۷۵۳
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
  • ۳
گزینه‌های سرپرستی استقلال| نکونام کدام را تایید می‌کند؟
با جدایی سامره از سرپرستی تیم استقلال نام گزینه‌‎‌های متعددی برای حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست این تیم مطرح شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی سامره از سرپرستی استقلال استعفاء داده و دیگر قصد بازگشت ندارد. مذاکرات اخیر خطیر با سامره نیز بی نتیجه بوده و این چهره به خطیر گفته حتی اگر نکونام از او عذر خواهی هم بکند، راضی به بازگشت نیست.

به همین دلیل مدیران باشگاه استقلال به دنبال گزینه جدید برای نشستن روی نیمکت استقلال هستند تا این مشکل را برطرف کنند. در همین راستا نام گزینه‌های متعدد به گوش می‌خورد که از جمله می‌توان به امیرحسین صادقی و رضا حسن‌زاده اشاره کرد. نام بیژن طاهری نیز به گوش می‌رسد، اما سرپرست سابق استقلال اکنون در تیم کویرمقوای تهران مشغول به فعالیت است و با توجه به اینکه اعلام کرده می‌خواهد دور از حواشی به کار ادامه دهد، بعید است به استقلال بازگردد.


دراین میان، اما ممکن است یک گزینه نیز نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. درباره احتمال حضور آتیلا حجازی در این سمت نیز شایعاتی به گوش می‌رسد که باید دید آیا فرزند اسطوره فقید باشگاه استقلال آیا به این سمت منصوب خواهد شد یا خیر؟!

به هرحال به زودی نام سرپرست جدید تیم استقلال مشخص خواهد شد و باید دید جواد نکونام و علی خطیر در نهایت آیا می‌توانند در این راستا با یکدیگر به جمع بندی نهایی برسند یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
1
حسن زاده عالیه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
1
سلام
بعنوان یک هوادار استقلال عرض میکنم که؛
جناب نکونام سرمربی محترم لطف کنند از درگیری با کادر فنی و مدیدیت پرهیز کنند و تمرکز فقط روی قهرمانی داشته باشند،بطور مثال سرمربی سپاهان را ببینید که چگونه بصورت حرفه ای و دور از حواشی بکارش ادامه میدهد،تشکر از همگی.
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
0
چه خوبه هر کسی در حیطه وظایف خودش حرکت کند و سرمربی در کار مدیریت دخالتی نداشته باشد و بالعکس
اگر نه تیم دچار مشکل و بحران خواهد شد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->